Bara för att syster gjorde en...

Dagens humör: Alla möjliga humör för här har ni klimakterietanten!
Dagens mående: illa i huvve :(
Dagens borde: Städat mer än jag gjort :P
Dagens frisyr: Fluffigt fönat
Dagens smink: ögonbrynspenna
Dagens klädsel: gröna ankelstrumpor, svart bh, hello kittytrosor (A), tighta jeans, stor quicksilver-tröja, blått diesellinne.
Dagens planer: Dom var att städa
Dagens fundering: Som alla andra dar: mår min son som han ska?
Dagens beroende: DAIM!!
Dagens tråkigaste: tomt i plånboken
Dagens längtan: Ett vardagligt liv med arbete och dagis.
Dagens superlängtan: Sommaren
Dagens tidning: -
Dagens låt: Freedom call - Warriors

 


Kommentarer
Postat av: josefin

men guud asso vad jag tycker dom där listorna är töntiga,men söwt pojke

2010-03-10 @ 00:41:37
Postat av: Jeanette

Jag älskar din header!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!

2010-03-10 @ 21:05:17
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback