vill spy för jag..

..Smällde i mig 2 hårdbrödmackor och en tallrik fjällfil till kvällsfika. Hur kan man vara så svull?? Man ska INTE äta mer än vanligt bara för att man är gravid, det är bara nåt som nån matgalen tant kommit på för att få ha en ursäkt till att äta. Mer näringsrikt kanske, men man behöver inte mer mat och större portioner. Ta graviditeten som ett tillfälle att verkligen äta nyttig mat och röra på er. Då kommer ni inte att gå upp en massa i vikt.

Jag åt som vanligt fast lite mer chips och skräp när jag väntade theo, 2  dagar efter att han fötts vägde jag 11 kilo mindre än när jag vart gravid. Och då ammade jag inte heller, tyvärr funkade det inte :( allt handlade bara om att jag åt bra mat och motionerade, + att kan åt upp mig från insidan.


Kommentarer
Postat av: Marikaaaa

Helena du Måste blogga mera, jag kollar ju hela tiden haha :) <3

2010-07-15 @ 20:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback