mår illa..

Hejhej!
Seg dag med mycket illamående..
Undra om man kan käka typ åksjuketabletter för att slippa illamåendet?

Kom hem för ett tag sen från att ha jobbat, så nu har jag smällt i mig en macka och lite välling till kvällsfika.

Går och längtar tills jag får komma till barnmorskan nu och får ta lite prover så jag kan få svar på vad det är som fattas i mitt blod, förmodligen massa järn och det var ju samma sak när jag väntade Theo så massa såna tabletter har jag kvar. Jag är yr hela tiden och det svartnar för ögonen när jag ställer mig upp, så har jag ont i huvudet nästan jämt. Och det tillsammans med att jag mår illa och vill spy hela tiden är inte kul.. Tur att det kommer gå över snart.

Jävla hoting asså, när jag väntade theo och ringde till barnmorskan och berättade att jag var gravid fick jag komma 2 dagar senare, nu när jag ringdeskulle jag få komma om en månad! Jag som vill komma så snart som möjligt och få räkna ut hur långt gånget det är så jag får komma på ultraljud nån gång :)
Har försökt räkna ut själv men kommer inte fram till något. Jag tror nämligen att jag kan ha haft mens 2 grr efter att de small till.

Nu må jag ta och hoppa i säng så jag vaknar nån gång imorn. Gonatt! :=)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Man kan tydligen testa åksjukearmband mot illamående när man är gravid.



Å testa såna här tabletter som är riktade till gravida, dem innehåller ju lite av allt man behöver när man väntar barn. Finns på apoteket :)



Kram

2010-07-04 @ 11:15:10
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Emma

fin blogg:D

2010-07-04 @ 12:05:40
URL: http://onlyemmaij.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fan va underbart Helena! :D Grattis! :) Va glad ja blir för eran skull ! :)



Massa kramar från mig å Kajsa <3

2010-07-09 @ 19:10:44
URL: http://johannahenriksson.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback