låt mig vara!

ingen kan få mig att sluta röka så länge jag själv inte bestämt mig!
nu råkar det ju faktiskt vara så att jag har bestämt mig, men det gäller att det är jag som är hård mot mig själv, och inte att nån annan är det mot mig. Skulle nån se mig med en cigg i käften är det inte eran ensak, påpeka det inte ens! Jag vill inte höra nå, "man ska inte röka när man är gravid" eller "du skulle ju sluta" och absolut inget "spotta ut den där nu" dom kommentarerna får mig att tappa lusten att försöka, dom får mig bara att röka mer. För en del kanske det funkar att bara skuta tvärt, men inte för mig, så kom inte och säg "det är bara att llägga av med en gång, för det avgör inte ni.!

Igår gick det faktiskt jättebra, en ciggarett på hela jävla dan. Det är lixom kvällarna som är värst. på dagarna går det an, man kan alltid komma på nåt annat att göra än röka, men att försöka somna när man är röksugen är stört omöjligt. Aja, får se hur det går jag har ju inte rökt någe hittills idag. Ett tips är iaf att inte bråka med mig just nu, för jag har inte lång stubin alls.

Kommentarer
Postat av: carro

Förlåt.

2010-07-08 @ 23:28:05
URL: http://carolinadahlstrom.blogg.se/
Postat av: Marika !

Så rätt så , Skit i vad alla säger, det är något dom inte har ett dugg me att göra ! <3

2010-07-10 @ 14:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback