Fick lite motivation idag ;)

Jaha, då har man lagt theo med en flaska välling. Så nu är det bara till att börja plocka ihop efter dagens lekar som har sett till att allt i kökslådorna ligger på golvet.

Man kanske skulle ha tagit å käkat nåt oxå, har som inte riktigt haft tid till det så nu hoppas jag för mitt liv att theo somnar så jag får städa och äta.

förövrigt är allt bra, magen har börjat växa, inte synligt men man känner om man trycker längst ner på magen att det är stenhårt och ömmar lite så jag har börjat använda mammabyxor. Gör så jävla ont annars om man har tighta jeans som trycker på magen när man sätter sig.

om dagarna jobbar jag och står i som vanligt, ledig 2 dagar nu efter att ha jobbat 4, och sen drar det igång med tre nätter på raken. Men det är kul att ha nåt att göra ist för att bara sitta hemma + att theo och älskling fårlite mer ensam tid tillsammans:)


Nä, skriver nå mer senare. Må sätta igång nu, Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback