Vilken jävla natt...

...på ren svenska!
Inte så jättelätt att försöka när man har en granne med nervsammanbrott
Och springer runt i lägenheten och visslar, sjunger högt (på fyllan, inte fint)
skriker rakt ut, kastar grejjer och typ river hela lägenheten.
Det höll på i ungefär5 timmar. Jag hade lasse i telefonen och tillochmed han hörde
tokfan. +att han gick och knackade på hos grannen typ 2 på natten.
Såklart ingen som öppna, men det var ett jävla liv inne hos han iaf, och när klockan
var 4 trodde jag att han hade lugnat ner sig för det hade varit tyst ett tag.
Just då börja han kasta saker och skrika igen. Fatta att jag höll på att bli tokig!!
Till slut gick han iaf så jag slappnade av och höll på att somna efter ett tag, just som theo börja vakna.
DÅ va jag less! Jag hämtade honom bara till våran säng så han har sovit på min plats efter det och jag har legat längst ut på kanten på ungefär 30 cm. Men jag fick ju sova iaf! :P
Tur att nikkan ringde och väckte mig, annars hade jag nog sovit hela natten:P
Nu ska jag ta och göra nåt av dagen så vi hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback