update... again

Mitt paket kom ju idag föresten, och jagvart så glad:) Älskling kom in med paketet på sängen till mig.
Det var denna underbara tunika som kom snyggt inslagen med hjärt-kliskermärken:P
Typ lika gulliga där som där jag beställde älsklingens armband. Dom hade skickat med en liten lapp där dom hade skrivit "God jul Helena"


Och nu ångrar jag nästan att jag inte tog en lila ist:( Men jag får väl skicka efter en sån med då:P
Nu väntar jag bara på att mina snygga armband kommer, och julklappen till min kusin som det var typ 100 år sen jag skickade efter. Men den kommer väl..
Satt och kollade på nagelpynt med igår, men jag vet inte vad jag vill ha:P
 men Kom ju nästan fram till vad jag skulle ha efter lite snack med älskling, men tror jag må spara lite på det.
Vi ska ju köpa soffa oxå, och det känns som att vilken man än köper kommer man att ångra sig efteråt för det kommer dyka upp någon annan snyggare typ:P
Men ska vi ändå köpa ny soffa vill jag måla om i storrummet oxå, vill ha vita väggar ist för bruna.
Kommer ju att byta golv och då vill jag ha valnöt som är extremt mörkt. Tänk er då till bruna väggar, det kommer ju va mörkt som i graven.
Aja, låter typ som att vi ska äta med patrik och amanda så ska väl ut och disskutera lite mat med dom:)
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback