tillbaka

Suck.. Och gud vad jag har legat på latsidan nu när det gäller bloggen, men det lät väl bli mer nu när jag kommer att ha så tråkigt på dagarna.
Syster skulle ju ha åkt hem igår vid halvtolv-tiden, men eftersom att mina syskon och deras far Larskemi The bodybuilder skulle komma igår strunta hon i bussen och åkte tillbaka med dom på kvällen.
Dom hade med sig en bebis-saccosäck och en jättebra badbalja till theo igår som dom hade köpt:)
Badbaljan är en som är extralång så att han ryms, + att den är hög bak i ryggen så han kan sitta och plaska i den. Och det funkade jättebra om man la halkskydd i botten.
Idag har min söta farmor och farfar varit här på en kopp kaffe när dom åkte hem från piteå.
Och nu sitter Patrik här, han och älskling kollar på nån kass film som går på tv. Eller jag vet egentligen inte om den är kass eftersom jag inte kollar:P
Ska ta och kolla om Theo har somnat nu, verkar nästan så för han vart så tyst när jag la han i sin säng.
Sen ska vi väl ta och äta lite revbensspjäll och pärer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback