paus från datorn

 Ush vad jag verkligen inte har varit på nå datorhumör idag, Och jag har verkligen inte kännt för att skrivit blogg eftersom jag ändå inte har haft nå vettigt att skriva om:P
 (Som vanligt då)
Vi var iaf hos svärföräldrarna för älskling skulle skriva på ägarbytespapprena, så skulle dom fixa lite
 med skotern innan de nya ägarna kom för att hämta den bara.
Sen hann vi inte mer än hem och käka för sen gick vi till älsklingens farmor och farfar för att snacka lite och 
 dricka kaffe:)
Patrik är här nu och vi har spelat lite kort, så nu ska vi typ sova.
 Lägger in en bild på hur fint väder vi hade imorse när vi klev upp:)
Gonatt på er!

                     

Kommentarer
Postat av: Lina.

Hej!



Jag driver webbshoppen, DesignByLina.se.



Nu har massa nyheter kommit in i shoppen, du kan bland annat kombinera ihop dina egna halsband/armband med olika berlocker (fler berlocker kommer inom kort) och kedjor. Snart kan du även få det ännu mer personligare med stansade namnbrickor till.



Välkommen!

2010-01-13 @ 15:50:27
URL: http://www.designbylina.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback