När kommer medvinden?

När ska alla motgångar sluta komma?
När ska man få lite medvind och känna nån gång att man har ett liv värt att leva?
För just nu känns allt bara hopplöst, och man vill bara gräva ett stort hål att hoppa ner i.
Man kämpar och försöker, men allt känns bara meningslöst eftersom att man kämpar förgäves.
Snart lägger vi ner allting, Säljer allt och flyttar till nån billig etta långt härifrån!
Vet inte hur länge jag orkar kämpa utan framgång. Inte länge till iaf.

Det sägs att efter regn kommer solsken, men vi har bara haft regn.
Så nu undrar jag: Kommer solskenet någonsin att komma??
Verkar inte så..


Kommentarer
Postat av: Zuzanna

man måste hoppas på det bästa!

2010-01-20 @ 21:46:44
URL: http://zuzannaa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag vet precis hur det känns, jag får sådana dagar ganska ofta jag med, det enda man gör är att oroa sig för hur allting ska gå ihop, man vrider och vänder på varenda slant man har, och man längtar bort till ett bättre liv utan problem. Det känns som om det enda man vill är att gråta, men det löser inga problem.



Men du, vi får försöka trösta oss med att någon gång måste det vända! Och då kan vi se tillbaka på det som varit och tänka något positivt.. Förhoppningsvis iallafall :)



Och Försäkringskassan, vad är det för fel på dem? Varför ska du få så lite pengar?



Kram

2010-01-21 @ 11:21:21
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas det blir bättre, söt bebis!

2010-01-21 @ 14:42:18
URL: http://sarajpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback