Larvig mamma?

Ja, det stämmer att jag är dden larvigaste mamman i världen.
Min lilla bebis åkte framåt i golvet idag när han satt, och han hade ju nappen i munnen så att antagligen gjorde den illa han för att han blödde ur munnen. Och just som jag såg det börja jag lipa och ville att älskling skulle ta över. Huvva så hemskt det var att se han jätteledsen och sen att det kommer blod ur munnen :(:(
Men det lär ju verkligen inte vara sista gången, så om jag ska hålla på å lipa så fort det blir nåt kommer ju inte jag att vara till ngn stor tröst:P
Aja, får väl bli bättre på det, men det var ju sååå hemskt:(
Ska dricka lite kaffe nu och patrik och amanda är här så HEj så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback