lång text

ÅÅHHH! Jag har så ont på knogen till pekfingret. Jag skar mig nämligen mär jag skulle diska.
Ett glas hade blivit kantstött så det var en bit borta. Va ju bara att slänga då. Vi har fan inte mycket glas kvar nu:P
Iaf, jag fattar inte hur småsår kan göra ont så där. Det är ju dom små som svider värst. Dom kan göra mycket ondare än ett stort skrapsår. Aja, nog pratat om det nu, för riktigt så synd om mig är det inte:P

Igår kväll hade jag iaf som vanligt skitsvårt att sova.
Och efter ett tag började det klia på överarmen, och då upptäcker jag en knöl!
Typ som ett myggbett, fast större. -Nej! Tänk om det är en spindel som har bitit mig.
Tänkte jag. Och tanken på att det fanns vidriga små äckel-spindlar i sängen gjorde det ju verkligen inte lättare att somna! Efter ett tags funderande, kändes det som om det kryllade spindlar över hela mig. Slälvklart inbillning, men det är ju så otäckt ändå lixom. Var nästan tänkt gå ut och lägga mig på soffan, men då kom jag på att min mamma är död. Tänk om hon skulle få för sig att spöka för mig!
Nä, till slut var den enda utvägen att krype ner under älsklingens täcke och hoppas få sova där hela natten utan att han knuffar ut mig för att det blir för varmt:P Vilket inte brukar vara nå större problem eftersom att jag är så kall jämt.

Han har iaf just precis åkt nu. Så jag hoppas patrik tänker på att han har mitt guld i bilen, så han kommer hen levande. Blir så ängslig när han är ute efter vägarna och åker. Menmen, Det visar sig ikväll. ska ta och gå på affärn när theo vaknar, för vi ska äta mat när älsklingen kommer hem ikväll, så det blir lite sent. Men ska se till att det blir nåt gott:)
Ska fortsätta med det som sga göras nu medan theo fortfarande sover, vrida på lite musik och dammsuga -IGEN!
Men det är rogivande:)

Just ja, appropå min mamma och spökar ska jag berätta en sak för er sen, blir nämligen för mycket för er stackare att läsa annars.
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Fin blogg:)

2010-01-21 @ 16:21:09
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Så bra!

Det är bra här också! Så vad händer ikväll??

2010-01-21 @ 16:41:46
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: murfan

Hej vännen min.

Kikar in och önskar dej en underbar helg..

Ha det bäst och

tack för att du finns..

Kramizzar

2010-01-21 @ 20:34:07
Postat av: Charlotte

Aj.. Att skära sig på knogen är aldrig trevligt.. Hoppas det gick bra iaf..

2010-01-22 @ 09:47:33
URL: http://litenjordgubbe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback