kvällen igen

seg dag idag, har varit så kallt ute så man vill ju inte släpa ut lillen heller..
Har suttit och kollat på alla fina kort jag framkallat:) Är en del svartvita bilder oxå som jag ska ha till mitt
Theo-kollage! Däremot har jag inga förstoringar ännu, vill ju ha bilderna i olika storlekar.
Men det kommer, bara jag vet vilka jag vill ha stora så.
Och vad jag ska höra med presentkortet jag fick från gratisbio vette fan, jag har ju som bara typ 70 olika affärer att välja mellan:P Men jag sparar det nog tills jag får resten.
Ska kolla på göta kanal 2 med älsklingen nu:)
Hej så läääänge:P

Kommentarer
Postat av: Marie

Snygg blogg du har! :)

2010-01-06 @ 14:07:36
URL: http://mariesfoton.blogg.se/
Postat av: Marie

Sv:Jag har precis börjat använda Firefox nu..Han goggle chrome innan..Men testade nu med explorer och min Header syntes!Kolla igen!

Visst är han fin!

2010-01-06 @ 22:43:44
URL: http://mariesfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback