kväll 6/1

Hejsan!  Idag har vi typ inte varit hemma nåt, åkte till älsklings föräldrar idag för att backeborna skulle komma, så det var fullt hus där med 2 hundar som busade. Vad betyder det? -Jo att jag nös, nös, nös och nös igen.
Så det var ju lite jobbigt, men annars var det kul att träffa alla:)
Det blev så att jag och älskling stannade där och bjöd på pizza.
Efter det åkte vi hem och då kom patrik och amanda förbi, så vi har spelat lite spel och druckit kaffe.
Kom precis ut ur duschen nu så jag har drygfönat fitt-håret i typ en timma! Ush vad jag är less på håret!
Det börjar ju bli så fruktansvärt långt nu och mycket jobbigare att underhålla så jag må fan ta och klippas snart.
Men jag vet ju inte hur jag vill ha det, och går man till frissan och bara säger att dom ska börja tills man kommer fram till ngt får man ju typ inte som man vill ha, eftersom dom tror dom är så himla proffsiga och vet vad som passar alla ansiktsformer, MY ASS heller! Ger jag ett förslag på hur jag vill ha vill jag ju inte höra tillbaka: Nej det skulle inte passa din ansiktsform. -Nehe?! Skiter väl jag i, jag betalar för att du ska fixa mig, så gör det då!
Ibland blir man less när man inte får bestämma hur man själv ska se ut :P

Iaf så ska jag bara passa på att säga att Erik Grönwalls platta är The Best!
Jag brukar inte gilla covers eftersom jag tycker att de förstör låtarna, men inte Erik då.
Han Respekterar lixom att låtarna har ett ansikte, och det försöker inte har ändra på.
Dessutom ÄLSKAR jag hans röst! Jag hoppas verkligen att hans låtskrivare låter han få hålla sig till rock.
Och inte förstöra han som Amanda Jensen har sabbats. Jag gillade hennes röst grymt mycket i idol,
Men nu när hon är idol hatar jag ALL hennes mysik, jag kråks på den slags musiken.

Nog om det, är lite småhungrig nu så jag ska ta och äta ett ägg.
"Mysiga pruttar under hennes täcke ikv då" tänker förståss ni. Jag fiser inte utav ägg. Jag är så van att äta ägg, Det är Gott, Nyttigt, Vääääldigt kalorisnålt och Mättande. Så det är väl det bästa man kan äta om man som mig har den dåliga vanan att äta på kvällen:P
Gonatt Jäntor och grabbar!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ett litet tips från en stora bloggarre till mig och nu jag till dig, Bilder hissar en blogg till toppen, glöm inte bort de ^^

2010-01-06 @ 23:46:30
URL: http://tiokvadrat.blogg.se/
Postat av: natali

verkligen inte kanske coolt men läskgigt

2010-01-07 @ 01:28:48
URL: http://natalifray.blogg.se/
Postat av: lillasyster gonka

kul att du tycker om erik grönwall,

Tyvärr gör inte jag samma sak, för bara "fjortisar" röstar på hnm, whatever..

Calle är mycke bättre,

såhär skulle de vara:

Alla som röstar på calle, får ett ligg med erik! :))

Då skulle ju calle lätt vinna,

Älskar dig syster!<3

2010-01-07 @ 01:50:15
URL: http://veronicagonka.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du sånt jädra lurv mellan benen att det tar sån tid att föna

2010-01-07 @ 23:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback