KLITORIS TILL SALU!!

HEJHEJ!
Har precis ätit gooood mat! Eller ja, såsen var ju god iaf:P Pepparrotssås!! MMMMH!

Dagen igår fortsatte iaf lugnt mot kvällen och sovning. Men det vart ju iaf en trevlig promenad
På dagen med Mig, Anette och våra söta söner:) SÅÅ skönt att få prata med andra föräldrar! (dom som har småbarn i dagens läge) Dom vet ju iaf vad dom pratar om!     

Så har jag snackat med nötterna på försäkringskassan idag, och vet ni vad?!
Hädanefter kommer jag att få 2000 jävla spänn mindre varje månad!! Det betyder att jag kommer få 2000 spänn!
Det är inte ens hyran ju. Hur F*n tror dom stolpskotten att man ska klara sig?!
Ska man behöva gå runt som invandrare med en kopp och tigga pengar på gatan?
Finns det någon som vet om vart det finns jobb HÄR UPPE så hör av er! (PGA att det inte skulle funka med en flytt just nu.)
GAAAAHH! Jag blir så fruktansvärt arg!
Jag får väl börja sälja mina kroppsdelar nu då.

Ingen som vill köpa en klitoris??? (Begagnad och välanvänd men i fint skick!) Ring: 07*3*9*4*0.

Ska ta och diska bort alla problem nu för ett tag! Höres senare!

Kommentarer
Postat av: ngn som inte vill att du ska hacka på kissie

hacka inte på kissie det e typ du som e den patetiska som säljer äkliga saker, HUR GAMMAL E DU??!!!!

Hon har í alla fall fina saker jämfört med dig!!

Du måste ju sälja dem!!

2010-01-20 @ 19:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback