hoho

Hejhej! Någon som har förslag på vad man kan äta idag?

Gud vad älsklingen höll på att skrämma skiten ur mig igår!
Jag gick ensam inne i mörka köket och snacka med lasse i telefon.
Hela lägenheten var ju iof mörk, så rätt som det är vänder jag mig mot hallen.
Det borde ju inte stå nogon där eftersom att älskling låg och skulle söva Theo typ 2 minuter innan.
Men av någon anledning stod det en gubbe i hallen och kolla på mig med arma i kors.
Asså, jag kan lova, mitt hår stod RAKT upp mot taket och jag skrek till.
Åh fan va du skräms lävla ***** :P Du kommer ju att ha ihjäl mig i nån hjärtattack du!!
Kommer du snart och lägger dig eller? Det var asså det enda han skulle säga.
Jag låg typ och darra i benen ända tills ja somna sen.

Haha! Vill ut och ta lite fina bilder ikv iaf, men får se hur det blir, det är ju som ganka kallt ute :/
Träden blir ju så snygga nu när det har varit fuktig luft så dom blir så frostiga.
Men men.. Ska ta och ge theo nån mat nu och sen ska man på affärn, men vet ju som sagt inte vad vi ska äta:(
Hare bra så länge..

Kommentarer
Postat av: Anonym

kebab

2010-01-14 @ 22:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback