*hemlis*

puh!
Nu har vi ätit, diskat undan och druckit kaffe mm.
Theo var iaf snäll och sov så jag väckte honom när vi ätit klart och mata han då:)
+ Att jag har skottat och sopat balkongen oxå, ytterst drygt, men det är MYCKET finare nu :)
Ligger i sängen och käkar glass och kollar runt lite på datorn.
Haha, stygga jag då var ut nyss till älsklingen och sa att jag håller på med en hemlis
här inne så han inte skulle komma in med theo.
Hemlisen är att jag äter glass:P
Men det är så skönt att nån gång ibland smita untan lite och koppla av.

Väntar på att nikkan ska ringa nu och berätta en sak.
Vet inte vad det är men får väl höra då :P

Nu ska jag äntligen få se karolinas lägenhet!!
Hon kommer över så vi ska gå och kika, hon har inte flyttat in än för en del skulle fixas.
WIHOOOO!
ska äta upp glassen nu och göra mig klar för utgång :)
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jag har inte förstorat faktist ville bara fiska besökare men jag har faktist storlek F, naturligt dock :P (hoppas du inte e besviken haha)



kram

2010-01-27 @ 20:44:38
URL: http://shamz.blogg.se/
Postat av: Petra-Mitt Liv I USA

Hej!

Jag har just nu en frågestund i min blogg!

Om aupairlivet, usa och allt som hör till.

Något som just du undrar över?



Kram!

2010-01-28 @ 03:08:54
URL: http://limaverde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback