hej.. igen....

Tänker typ inte skriva nå mycke för jag har inte tid. Min kära syster är ju här så vi har fullt upp med att jnuta av tiden tillsammans:)
Idag har jag iaf varit och hämtat ut ett paket som det var så länge sen jag beställde.
Dock trodde jag att det var min kusins försenade julklapp som kom men så var det inte.
Det visade sig vara lilltheos bodysar som jag hade beställt. Supersöta var dom.

Här är armbandet som jag skickade efter åt älskling oxå.
Ett läderarmband med dödskallar=)


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej Helena!

God fortsättning på det nya året. Hoppas du och Jessica haft det rolig.

Fina kläder du köpt till lilla Theo.

Många kramar till dig från ett kallt Östersund

2010-01-02 @ 22:54:59
Postat av: Charlotte

Söta bodysarna va.. :) Dom blir han nog fina i.. :)

2010-01-03 @ 09:10:35
URL: http://litenjordgubbe.webblogg.se/
Postat av: pubes

åh, armbandet var verkligen skitsnyggt!

2010-01-05 @ 02:43:46
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback