Fy för verkligheten

Hej, här sitter jag och nyser så det fladdrar i gardinerna typ... nä nu ljög jag igen!
Men jag nyser iaf, det ska jag inte sticka under mattan med, och dra bollarna i gruset vad störigt det är!
Ush! Och arg blir jag med, speciellt när älskling försöker ptara med mig då jag har nå anfall då det kommer typ 40 nysningar efter varandra. Så nu låter jag som att jag skulle ha stoppa ärtor i näsan typ för äckelsnoret sitter ivägen:P
Så nu sitter jag och kopplar bort verkligheten med lurarna som öser Linkin Park och HIM i högsta volym.
Tänk om man hade kunnat göra det dygnet runt året om? Skulle inte sitta fel för min del iaf.
Nu måste jag byta låt för "My December" Med Linkin park får mig bara att gråta.
Ska fika nån macka och försöka sova sen för jag är dödstrött. Tror det är F*ttnysningarna som orsakar det.
Så får vi höras imorn. Kanske ikväll om jag inte kan sova pga Alla spöken i skallen.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: tack! :) fortsätt gärna läsa:)

2010-01-05 @ 13:40:28
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Jessica

HIM är verkligen hur bra som helst! :)

2010-01-07 @ 02:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback