Första tanden!

hoho, Det var ett tag sen:P
har typ inte gjort så mycker mer än att bara varit hemma, men har bara inte orkat skriva blogg.
Ligger här nu och brottas med theo, som vill åt min dator. han är det starkaske jag varit med om! och det är inte lätt att försöka skriva och förhindra att han regglar ner alla tangenter:P
Vi upptäckte nyss en tand på han med!:D Storpoken nu ju:P

Gårdagens citat!
Patrik sitter med theo i knät och luktar på hans huvud, så säger han:
Tänk Dennis att man kan tycka att dina spermier luktar så gott!
Älsklingens svar: HAHA, du kan få med dig en påse hem!

Dagens då:P
Älskling: Har du fisit nu helena?
Jag: Ja men den kan du inte känna nu, för det var typ precis när du fråga.
Älskling: Jo, för det luktar älsklings-fis!

Ska ta och bädda ner oss nu, får se hur uppdateringen blir imorn, om jag har ro och lust att skriva.
Lovar att det kommer att komma mer bilder framöver oxå, kan kanske lägga in lite från när han var bebis På riktigt:P Gamla bilder d.v.s när han var typ 1-2 månader:) Om någon vill se asså:P Så får vi höras imorn!

Gonatt!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det var jag som vinkade från banken tidigare ikväll :)

2010-01-15 @ 23:59:01
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jo visst får du det :)

2010-01-17 @ 14:07:25
URL: http://jessengstrum.blogg.se/
Postat av: Mariiiikaa

Haha , det är alltid lika roligt att läsa om dina o dennis konversationer :D haha

2010-01-18 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback