ett litet kollage

har städat idag:) Alltid lika kul att fixa lite.
idag var det iaf inte lika kallt så vi ville ta ut theo en sväng, man vill ju att han ska få så mycket friskluft som möjligt, men det har ju inte varit så lätt nu när det har varit 100 minus ute i flera dagar. Men det var ju ganska kallt idag med så vi tänkte att vi kanske skulle ta och gå till älsklingens farmor och farfar och fika då.
Det blir ju en lagom utomhus-vistelse för lillen.
Sen gick vi på affärn innan vi gick hem för att äta. Fläskfilé med potatisgratäng vart det. MUMS!
Men den belöningen fick vi förståss efter att vi städat, dammsugit och skurat.
Så kom Carolina förbi för vi skulle ut och gå. Sen har vi suttit här ett tag och kollat på robinson och käkat glass.
Hon gick precis hem så nu kollar jag och älsklingen på Independece Day. Ska försöka komma i säng tidigt och hoppas att grann-fan håller sig lugn! 
Och vi har så fruktansvärt torr luft i lägenheten, och det visar mina blommor tydligt. Jag får spruta på dom med vattenflaska varenda dag typ. Men vad gör man inte för sina lovely blommor lixom;)
Tänkte lägga ut lite bilder, känner att jag har varit lat med det på sista tiden..

       
 


Och här är min Header för er som inte ser den, dvs ni som använder explorer.

Och min älskade saknade mamma♥


Kommentarer
Postat av: cansu

SV: Ja den var jätte bra, jag rekomenderar :)

2010-01-09 @ 23:16:03
URL: http://cbkm.blogg.se/
Postat av: jenan

Så sööt bebiis! =D

2010-01-10 @ 22:29:00
URL: http://jenoo.blogg.se/
Postat av: jenan

Så sööt bebiis! =D

2010-01-10 @ 22:29:35
URL: http://jenoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback