bilder <3

HAHA! Ja, uppdateringen vart ju som den vart idag med:P
Men har inte varit hemma idag heller, gick till älsklingens föräldrar och vart bjudna på mat, sen höll älskling och hans pappa på i garaget och meka lite..
Vilken tur då att jag inte lovar ngt, men seriöst så tänker jag absolut inte anpassa mitt liv efter bloggen, utan den får anpassa sig efter mig och jag skriver när jag har lust och tid. Och framför allt något stt skriva! :p

Kommer lite bilder, men det kommer mer imorn Kanske.
Älsklingen ska ju till arbestförmedlingen imorn bitti och sen ska lillbubben till bvc för att få andra delen av svinsprutan. Jag hoppas och ber till gud att det går lika bra som förra gången. För det var inte kul första gången han fick sprutor och bara skrek. Det är verkligen inte kul som förälder att höra att sitt barn har så ont och veta att man inget kan göra. Till slut var vi ju tvungen att ge honom alvedon, efter att vi duschat honom lite. Då somna han som en stock kan jag lova. Och för er som inte vet, och sitter och tänker: Ge honom slvedon på en gång då ist! Så kan jag ju bara säga: Alvedon kan bryta ner vaccinet!! Så det ska man försöka att inte ge, men ser man att det inte går utan så finns det ju som inte så mycket att göra.

Nej som sagt, jag hoppas det går bra imorn.

Bilder..

 

 

 

 

 

 

 

 

Det var lite bilder jag hittade i kameran när jag tömde som jag vart osäker på om jag hade använt i bloggen.
Imorn kanske det kommer lite bilder från när han var mindre, lovar inget, men det är ju som det är att sitta och skicka över från älsklingens dator oxå.
God natt annars så länge!

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vad han är söt! :) <3

2010-01-18 @ 11:49:31
URL: http://jessengstrum.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Kom ihåg att rösta på veckans blogg Tävlingen avslutas i kväll :)

2010-01-18 @ 12:10:22
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: josefin

attans vad söt :)

2010-01-20 @ 19:05:55
URL: http://josterholm.blogg.se/
Postat av: Mallanmamma

vilken sötnos =)

2010-01-22 @ 23:42:21
URL: http://www.surfland.se/mallanmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback