Think about in, before it´s too late..

sitter och pratar med syster i telefonen.
Som vanligt pratar vi bara skit:P

Och vet ni!! Imorgon är det söndag, och då har gänget i köping premiär!!!!!
Guuud vad jag längtar! Jag kommer sitta bänkad med chips, cheeze-balls, mjölk och godis i det största lasset jag får tag på. Dom är ju så roliga och söta:) Och guud vad jag vill jobba med hanikappade.
Tänk att få jobba på ett serviceboende och få vara med dom goingarna typ varje dag:P
Och det sötaste som finns är väl Mongolid-bebisar! Jag vet inte varör men jag tycker dom har sååå gulligt utseende:) Som sagt, jag gillar handikappade människor för alla är så unika. Alla har något speciellt som ingen annan har. Och det finns väl inga människor i världen som är så snnälla som dom:)

Har pratat med min goa moffa idag oxå och det var VERKLIGEN inte igår. Skulle tacka för julklappen
Och då passade han på att tacka för julkortet vi skickade. Eftersom vi inte hörs så ofta har vi ju så klart massor att prata om när vi väl gör det, och massor av roligt skvaller.
Och är det nån som är rolig är det han, för fan när han sätter igång och argumenterar om nåt idiotiskt han inte gillar flyger både det ena och det andra ur munnen på han. Haha jag vet mamma pratade alltid om hur hon tyckte att han hade så roliga uttryck:P
Däremot Är det väldigt synd om honom, för han har en muskelsjukdom som kallas M.S (Multipel Skleros)
Som gör att musklerna slutar att fungera eftersom. Vilket leder till en plågsam död som innebär att man kvävs av sina egna muskler... Eller genom infektioner i luft-och urinvägar. Tänk... Det kan verkligen inte vara kul att veta det.. :( Men han är inte den som klagar. Allt är bara bra med honom trots smärta och obehag i kroppen.

Nu ska jag skälla ut min man som sitter och fikar mackor i vardagsrummet, fast jag strängt har förbjudit ätande där inne:P
Hej på er!



Bild lånad av google


Kommentarer
Postat av: lillasyster gonka (:

älskar dig. (L)

2010-01-10 @ 01:14:57
URL: http://veronicagonka.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Kul att prata i telefon! :D

2010-01-10 @ 11:31:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: elin

jasså tycker du det? kul och höra :) men att göra en design är inte så svårt bara man har en header och någon snygg bakgrund :)

2010-01-10 @ 13:01:27
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback