Bilder:)





 











 




HAHA. Mammas tuttar är bästa kudden, både för prinsen och pappa:)

Men det syns väl aldrig? :P



 







HAHA! Gammal mobilbild på mig och tarzan!♥

Emelie ♥



Balen, den lilla blonda kortisen i mitten är jag:P



Och sötaste paret ever! Jag och karin;)

Sara och jag:)



Sara, karin, jag



Natasja (Tarzan) Jag Jemmie:)


Miss My Class♥ and my bitches! ;)

 



Tror faktiskt att detta är på väg till ramis när jag gick i trean eller tvåan.
Då allt handlade om att festa:P


Kommentarer
Postat av: jenan

Riktigt sööta bilder!!

2010-01-11 @ 18:08:43
URL: http://jenoo.blogg.se/
Postat av: johanna

guud vad söta!! :D

2010-01-12 @ 13:29:16
URL: http://jhoannaa.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Hej du, vilket sött barn du har :-) Kunde inte undgå att klicka mig in hit från Katrins blogg, eftersom du skrev en kommentar där gällande rökning under graviditet. Din dotter ser välmående ut på dessa kort, men också ser hon ut att vara under året...



Kan du verkligen påtala att hon är frisk trots att du rökte under din graviditet? Jag menar, ADHD synd inte under barnets första levnadsår, utan upptäcks oftast när barnet börjar i skolan.



Att folk intalade dig att inte sluta röka under din graviditet, var fel utav dem. Alla vet vi att rökandet skadar oss själva i vår egna kropp. Klart att det även skadar barnet som finns i magen.



Nu menar jag inte att det är något fel på just din dotter, jag hoppas för allt i världen att hon förbli bra! Men en läkare som säger att man ska fortsätta röka under sin graviditet, är ingen bra läkare. Det måste vara ett utav de sämsta omdömen någonsin.



Alla som rökte runt omkring dig, skriver du. Hormoner i en graviditet kan inte liknas vid rökning under graviditet. Rökning är ett gift, hormoner är absolut inte ett gift någonstans. Tyvärr har du fått felaktig information.



Men, du vet vad du gav dig in på. Menar, det är logiskt att rökning skadar en själv - hur är det då för bebben inne i magen som ska ta del av mammans intag?



Man får allt tänka lite själv, även om det idag är BEVISAT att rökning ÄR skadligt för fostret.



/Emma-Lou

2010-01-13 @ 04:12:30
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback