bara allmänt snack

Nu har vi ätit och jag har diskat.
Patrik och amanda är här så vi snackar lite och kollar på tv.
Eller ja, det är mest dennis och patrik som pratar om dennis praktik typ :P

Det var iaf kul att pappa kom idag och käkade med mig:)
Det blir ju inte så ofta eftersom att vi bor 16 mil ifrån varandra.

Sitter och kollar runt på "de stora" bloggarna lite och ska jag vara ärlig
så tycker jag att kenzas blogg suger. Jag fattar ju egentligen inte hur
Den kan vara så stor. Då tycker jag att dum-kissie är roligare att läsa.
Hon är ju så jävla blåst så man kan inte annat än garva åt na.


Kommentarer
Postat av: Liten

fast man kan j läsa båda och se det lite som en Gott&Blandat-påse ;)

2010-01-27 @ 00:10:31
URL: http://redhotbloodedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback