Ännu en dag av mitt händelsefattiga liv..

Hallå!
Jag och theo är ensamma idag med, så det lär bli fullt upp:P
Men förutom att vi ska vara ute mycket vet jag inte om det finns så mycket att göra.
Det finns ju som inget att städa eftersom jag gnodde som bara den igår.
Men städa ur garderoberna kanske? Theos kläder kanske skulle rensas lite eftersom han växer ur kläder varje dag typ! Aja, vi får se. Ut ska vi iallafall:)
Ringde och bokade en lägenhet igår oxå till älsklingens kusin och hennes kompis som kommer upp
på sportlovet typ :) Det blir kul!


Marika, du som gillade våra konversationer:
*Dennis pruttar*
Jag:
jag ska köpa en ljuddämpare åt dig i julklapp!
Dennis: Vaddårå?
Jag: För att du inte ska behöva skrämma skiten ur folk för att du ska öppna analen lite!
Dennis: Va? Vart du rädd?
Jag: Ja jag hade ju nästan somnat!

Kommentarer
Postat av: Cocoon

Svar: Tack så mycket :)

2010-01-20 @ 13:15:39
URL: http://coocon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback