Helena babblar!

Jag kände mig obekväm i alla kläder, så jag valde att sitta hemma idag med trosor och t-shirt.
Det var en helt vanlig dag då jag och min älskling Dennis satt framför tv:n då det plötsligt knackade på dörren.
Dennis sprang emot dörren och jag ropade efter: öppna inte än, jag måste gömma¨mig.
Jag sprang in i sovrummet och stängde dörren. Där låg Theo och sov.
Jag hörde från dörren: Hej! vi har sopat av eran barnvagn och stallt in den i trappuppgången.
-Jaha, va snällt, sa Dennis.
-Ja det började snöa så vi tänkte på er och ville hjälpa till=)

Efter lite snack om vagnen började dom fråga om våran bebis och tyckte att det var så konstigt
att de aldrig sett honom trots att vi bor i samma uppgång.
Så berättade dom att dom hade hoppats på att få höra lite "barnskrik" så dom får uppleva lite liv,
men att de inte hört någonting.
Theo började röra på sig i sängen så jag förstog att han började vakna, så jag slängde på mig
det första jag hittade. Ett par mjukisar och en gammal sliten kamo-tröja.
Sen lyfte jag upp honom och gick ut i hallen för att visa upp våran stolthet.
-Men nu får vi se dig!! - Guuuud sikken liten going. och vad rund och fin du e då!
Hehe, så stod de söta tanterna och pratade med Theo, (som bara såg skräckslagen ut
över att få mötas av 2 främlingar när han inte hunnit mer än att öppna ögonen typ) :P
Sånna gånger känner man verkligen att man är stolta föräldrar.

När de gått sa jag till Dennis; GUD VAD PINSAMT! Nu tycker dom att vi är värsta dåliga föräldrarna
som lämnar vaknen ute så det snöar på den, och när grannarna börjar bry sig och ska hjälpa är det illa!
-Nej jag tror inte alls att det var menat som en pik. Dom ville nog bara väl och tänkte hjälpa.
Får hoppas på det:P

Det är nämligen så att vi tycker inte att det spelar någon roll ifall det skulle råka komma lite snö på den
ifall vi skulle glömma den ute nu när det är så pass kallt.
Det vore värre om det skulle vara varmare så att snön tinar och vagnen blir blöt.
Som det är nu så är det ju bara att sopa bort snön med armen.
Och han ligger ju inte direkt i vagnen, utan i insatsen som vi alltid han inne.

Aja, får se hur många som har orkat läsa texten nu då:P
Har kommit på mig själv att jag har lätt att skriva FÖR MYCKET nu mera, att jag alltid
skriver om en sak, sedan börjar jag komma ifrån ämnet mer och mer.
Som tur är brukar jag ju upptäcka det så jag raderar:P


Ni får en bild som plåster på såren:P


Så lättsamt att han står så där när man ska vaska av rumpan efter han bajsat:P
-Och nej! Era *ssholes, det är inte äckligt att göra det vid diskbänken.
Inte om det är bebisbajs:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback