INSTÄLLT

Pratade nyss med Anette och det vart inställt ikväll.
Vi skulle på cirkelträning, och när hon ringde ledaren sa hon att det var inställt ikväll
Så vi tar det nästa torsdag istället:)

Så ikväll vet jag inte vad det blir då. Kanska kan hitta nån film vi kan titta på med lite mys.
Men nu har jag ätit så friktansvärt mucket godis på sista tiden, är totalt galen!
Kanske springer iväg på affärn och kollar om jag hittar nåt smaskigt som är nyttigt.
JA! Nu kom jag på det, jag ska köpa bär och göra smoothie:)

Det kommer älsklingen oxå att gilla:)

Då måste jag springa iväg nu, för ni vet; detta är ju trots allt hoting och affärerna stänger 19.00!
Är inte det skandal? Jo, det är ju det. Men det får man väl ta om man ska bo i en liten håla ;)

Hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback