HOMOSEXUALITET ÄR INGET BROTT!!

Såg ett program om homosexualitet och kom att tänka på att det trots allt finns så pass många som inte accepterar sånt.
Jag kan inte förstå varför!
För de som vill leva helt och hållet efter vad bibeln säger borde ju veta att man ska följa sig själv och sitt eget hjärta! Och som alla kristna säger: Gud vill ingen nåt illa. Nä men låt homosexuella få vara sig själva då.

I brunflo församling (där jag kommer ifrån) Finns det tre st homosexuella präster, varav 2 st kvinnliga som dessutom är gifta. Det tycker jag är skitfränt!
För man kan väl inte rå för vilka känslor man får och för vem man får dom?

Jag har hört folk säga till Theo: Tänk om han blir BÖG? eller; nä inte ska du väl bli bög heller.
Men skit i det! Tycker jag. Blir han det är det upp till han och han kommer ALLTID vara välkommen hem till mamma och pappa. Det är våran son och vi kommer att älska honom lika mycket som bög eller icke bög.
Kan inte förstå de som inte vill ha något att göra med sina barn efter dom f¨ått ett sådant besked.
Inte konstigt att homosexuella skäms över att dom är det.
Som tur är finns det bra många starka och modiga som vågar stå för vem dom är!

Såg på ett program med Peter Siepen förut, då han fick frågan;
Vilket håll är du lagd åt? Hans svar: Jag älskar människan, inte könet!
Så jävla klockren kommentar tycker jag.

Innerst inne tror jag alla är lagd åt det andra hållet mer eller mindre. Man kan nog aldrig veta säkert. En vacker dag kanske vi möter en av samma kön som man får såna känslor för. Bara det att man aldrig gjort det.
Men det är ju som sagt vad jag tror. Kan inte heller svära på att det inte kommer hända mig, men den dagen lovar jag att jag inte ska hålla tillbaka det:)


Kommentarer
Postat av: Ana

Jag håller fullständgt med dig! Jag fattar inte varför människor ska hålla på och lägga sig i andras liv? Varför inte bara sköta sitt och låta andra vara som de är och som de själva vill, blir så trött på det...

2010-02-13 @ 00:12:20
URL: http://anaaana.blogg.se.se
Postat av: Rebecca

Jag hller också med dig, jag tror att jag i hemlighet ser upp till homosexuella, mest för att de är starka och modiga som vågar stå för sig själva ocg vara sig själv fullt ut..

2010-02-13 @ 11:25:21
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback