hejsan!

Nu är jag tillbaka till bloggen. Har faktiskt varit på väg flera ggr att skriva, men när jag väl kommit in på bloggen så har jag inte orkat:P

Ikv har vi iallafall varit hos svärföräldrarna och ätit god mat.
Det blev friterat småplock tillsammans med glasnudlar och sötsur sås och + vitt vin =)
Sjukt jävla gott var det och jag höll på att äta ihjäl mig!

Theo är sjuk btw :( Han har hosta och feber så natten till idag var inte speciellt rolig eftersom min man
oxå har legat och hostat. Till råga på allt så hade jag jordens mensverk oxå.
Menmen, alla kan inte vara friska livet ut. Fast Theo har faktiskt klarat sig bra i vinter och det tror jag att det har mycket att göra med att han har varit ute så pass mycket och blivit "härdad".

Kommer med ett annat skitkul inlägg oxå lite snabbt innan jag hryper ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback