En till bebis! :D:D

Älsklig! Vi måste göra en till bebis!
Jaha, redan? Vaddårå?
För jag måste inreda ett total-rosa rum! Och där ska det finnas en sån här!



Haha! såååå söt! Visserligen är detta en docksäng, men det borde ju finnas for real babies?
Eller hur?

Hur som helst har jag beställt från la redoute.
Ett par nya lackleggins och en rosa tubklänning till mig
samt 3 par sommarlinnen åt theo som kommer bli skitsnyggt på honom i sommar till de där
jeansen jag köpte till honom + keps med rak skärm! Jeansen köpte jag i en ganska stor storlek så
han kunde ha dom ett tag. Hittade en as-fin kavaj till honom oxå, men det får bli en annan gång.
iof kostade den bara 100 spän, men törs inte köpa så mycket sommarkläder till honom, ifall
han inte skulle kunna ha det i sommar.
Menmen, det vart typ bara 300 tror jag det jag handlade nu:P Rea är bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback