Cathrine sa att jag skulle skriva innan jag la mig så... :P

Det gick bra idag iaf hos tandläkarn.
Det var kul för Theo att träffa andra bebisar och de små höll låda för fulla muggar:P

Var iaf helt slut av all städning när karolina kom förbi.
Jag tog mig en dusch innan jag började för att piggna till lite.
jag kan ju lova att när jag städat klart kände jag mig ju lika ofräch som innan duschen:P

annars har det inte varit så mycket idag, Älsklingen hade kommit hem när jag och Theo
kom från BVC, och jag som inte hade ätit så mycket som en smula på hela dagen skyndade
mig att göra iordning mat på en gång.
Nu ska vi ta och krypa till kojjs och hoppas att vi vaknar till en mysig morgon:)

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback