WRONG!

Ush!
Nu har jag legat på soffan i 2 timmar och slöat.
Kallt vare iaf så jag har legat hopkurad under Theos fårfäll :P

Haha, jag hade tagit fel på tiden idag så Jag fick gå hem igen när jag kom
och skulle jobba idag XD
Så jag ringde älskling och sa att han inte skulle gå nånstans med Theo
eftersom jag kommer hem igen. SÅ jag gick hem och käkade frukost
Och dammsög.
Theo ligger och sover nu sen kl 10. Dags att vakna snart tycker jag.

Och halv 4 kommer svärfar och ska sitta med theo tills älsklingen kommer hem.
Det krockar nämligen med ca. en halvtimma när jag börjar kl 16. eftersom
Dennis slutar då, så det är ju bra man har nån som kan komma över:)

Nu ska jag ta och göra nån lunch till mig och Theo och hoppas att goklimpen
vaknar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback