Välkommen till våran gaskammare!

Gud va trött jag är!
Haha, kom inte hem förän halv 1 inatt. Jag och jessica var så jävla trött båda 2 så det vart mer flumm är jobb, men det är sånt som är kul med XD De va typ 10 år sen jag skrattade som jag gjorde igår!

 Nu ligger Theo och sover och jag ska ta och plocka efter gårkvällen då killarna var hemma själv :/ När älskling slutar idag ska vi till hans föräldrar och käka bruna bönor. Jag äter inte det så det blir tacopaj för mig och karolina. ch det är ju tur att jag jobbar natt inatt, för det kommer fan inte att vara lätt här hemma, stackars lilla Theo :( Tänk om det skulle komma nån då, Va säger man? - Hej, välkommen till våran gaskammare!!? Nä, det funkar ju inte...

Nu ska jag ta och göra nån nytta, Vad nu det är?? Men det låter ju bra iaf så det är väl bara att sätta igång. Hörs nå senare om jag är hemma så jag kan skriva idag, annars skriver jag väl innan jag går och jobbar :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha johorrå! :D

2010-04-16 @ 13:37:09
URL: http://jessengstrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback