Toddilooooo!!!

Varit lat nu igen :P

Min gårdag:
Vakna på jobbet och jobba till kl 11, gick och hämtade theo och gick hem, börja göra sånt som måstes när grabbarna har varit hemma utan mig + allt annat, nämligen: Städa, diska, dammsuga, dammtorka, skura, putsa alla golvsocklar, putsa fönstrena, duscha av ALLA blommor. Sen käka vi när älskling kom hem och efter det kom patrik. Jag var ute och gick med carolina på kvällen och kollade på hus. Jag och älskling har ju hittat vårat drömhus nu, som verkligen har ALLT!

Vi vill fan inte bo kvar i lägenhet nu, Vi vill ha ett hus!

Idag har det inte hänt nå mycket alls, Jag satt å snacka med lasse i tre och ½ timmar idag när theo sov lunch och innan. De va skummt för telefonen la av varje gång samtalstiden var 1h 15m och 23sek. Men det var bara att ringa upp igen =) Sen gick jag och Theo och mötte älskling när han sluta och gick på affärn.

Så funderar vi på att fara till stan  nånting framöver och träffa alla underbaringar. Det var ett tag sen nu och dessutom kommer min faster och min kusin ner ifrån piteå snart med, och dom vill vi ju träffa. Nog för att dom stannar här när dom passerar hoting men det räcker inte ;)
Men vi vill åka upp till dom i sommar, till deras palats.

Nu ska jag ta och gå ner i tvättstugan :)

HAHAHAH!! Här är lasse jag snacka med idag.
Bilden är såklart ett photoshopverk av syster.



Kommentarer
Postat av: Jessica Engström

Du får nog allt komma när jag är i Brunflo :o

2010-04-21 @ 16:45:17
URL: http://jessengstrum.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vilket hus är erat drömhus? Finns det i Hoting eller?

2010-04-22 @ 23:05:51
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback