Onödigt inlägg.

Jävla kanin man har till pojkvän! Like it! :)

Jag har fan inte orkat skriva på hela dan, typiskt mig? Aa, kanske då.

Tänkte ju att jag skulle ta och lägga ut lite bilder, så jag gör det i slutet av
inlägget=)

Nu längtar jag till sommarn så theo får gå näääästan utan kläder
så man slipper pälsa på han varje gång man ska på affärn.
Dessutom har han lärt sig gå till dess oxå så det blir kuuul!
Han har faktiskt börjat att släppa tagen och stå själv utan stöd nu,
så det fattas bara att han försöker att gå utan stöd med.

De ringde idag och undra om jag kunde hoppa in och jobba framöver
och jobb tackar man ju fan inte nej till. Speciellt inte nu när vi ska sätta
oss och beställa massa nya sommarkläder till theo.
Hittade ett adidas-set idag som jag vill att han ska ha, suuupersött!!

Dåligt pinsamt de va på affärn idag! Jag gick direkt till kassan,
tog ner ett ciggpaket och slängde det på rullbandet.
Just som jag skulle betala kom jag på att dennis nyss var och köpte cigg.
-Ska du bara ha det där? Fråga hon bakom mig. SKITPAPPER, skrek jag utan att tänka mig för. Så sprang jag och hämtade det. Det var ju lixom därför jag gick dit! Aja, när jag skulle dra kortet slutade apparaten att funka och det stod "träningsläge". Å va fan är det? Efter typ en kvart ringde fabbrorn i kassan nå nummer och blev tillsagt att trycka in 2an, sen funkade det ju skitbra. Aja, det jobbiga var att jag hade lite bråttom, så tillsist kom dennis in och skulle kolla hur det gick för mig, men han garva bara och sa: Jaha, stå där du då! så gick han.

Onödig text, men ni väljer ju själva om ni ska läsa eller inte :P

Nu ska vi kolla film och efter det ska vi NULLA.

Puss på stjärtarna och hare bra till vidare!

(lägger in bilderna i pausen ist)


Kommentarer
Postat av: Natasja

"skitpapper" hahahahah fan vad bra xD jag kan höra dig i mitt huvud hur det skulle låta.. fy fan vad jag garvar:P

2010-04-23 @ 22:34:38
URL: http://natasjay.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecca

Meh Helena, då kanske det blir ett syskon till Theo snart då ;)

2010-04-24 @ 17:22:35
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback