mörbultad!

De va fan hårdare att jobba 15 timmar än jag trodde det skulle vara.
Det märktes bara inte förän imorse när jag skulle kliva upp.
Jag kunde inte rubba mig! Jag var så trött och ville bara gräva ner huvudet i
kudden och somna om.

Dessutom var det nån jävel som knippsa mig på ögat igår!
Jag kände när jag låg och skulle sova, att det var precis som om nån
knipsade svinhårt på mitt ögonlock.
Det var inte dennis, han va oxå fortfarande vaken och han var inte i närheten.
Efteråt hade jag tilloch med ont i ögat. Jag kunde bara inte fatta vad et var!

Säkert morsan som börjar lacka ur på att jag ignorerar henne :P


Kommentarer
Postat av: josefine

jävla fula unge gör något åt ditt utseende fö fan!!

2010-05-03 @ 09:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback