Kommer inte på nån rubrik!!

Har nyss kommit hem efter en dag hos svärföräldrarna.
Gick dit efter att jag slutade imorse för Dennis och Theo var där.
Dom fick för sig att bjuda på mat så det vart ganska länge,
Vilket inte min näsa tillät riktigt.
Jag kan inte vara upi deras hund för länge för då nyser jag ihjäl mig.
Att det börjar gro lite ute gör inte saken bättre.

Aja, imorn blir det dom som kommer hit och äter fläskgryta.

Jag ska iväg och jobba ikväll igen, Det var tomt som fan att sova utan mina älsklingar som jag har sovit med varenda natt den vi kom hem från BB. Liiite ovant att vakna av väckarklockan imorse istället för theo som gnäller :P Jag sov som en stock när jag väl somnade iaf.

Nu ska jag ta och ta vara på tiden med älsklingen innan jag sticker iväg för att komma hem imorn igen. Sov så gott om jag inte hinner skriva nå mer innan jag sticker ikv =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback