jobbar ikväll =)

Hejhej, Kom precis hem från att ha varit och lämnat Theo hos sin faster.
Detta blir nog det enda inlägget idag, för jag ska sticka iväg och jobba.

Gud va jobbigt det var när jag satt och gosa med lillbubben innan jag
skulle gå hem. Usch! Jag ville inte lämna han :(
Men så ringde jag älskling och fick reda på att dom skulle stänga kl 15.00
idag så han skulle komma hem tidigare, Då vart jag myyycke gladare.
Carolina sa att jag ändå kunde få gå hem och städa lite som jag var tänkt.
så kunde theo vara kvar där. Hon kommer hit med honom vid 15-tiden
så jag hinner gosa med han en sista gång innan jag ska jobba.
Jag kommer hem vid 24-tiden inatt, så jag får vänta tills imorn innan
jag får busa riktigt med han igen och lyssna på hans underbara kluckande
skratt! :) Men som sagt, det är faktiskt skönt att få komma hemifrån lite oxå.

Nä nu ska jag kolla posten som precis kom, och sen ska jag ta och dammsuga
lite innan min man och min son kommer hem!
Hej på er så länge!




OBS! Den gula fläcken under mitt öga är ett blåmärke sen Theo skallade mig:P


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilket fint kort på Er.

Många påskkramar till dig och familjen...

2010-04-02 @ 00:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback