JAA!! :D

Älskling är på väg hem nu från vilhelmina för han har vare å besiktat bilen.
Snacka me han nu precis och han sa att den gick igenom utan problems!
Gu va gla ja vart! :D

Nu väntar jag bara på att han kommer hem så ska vi fara till Madde i
Backe och grilla♥:) Vi ska ha de sååå mysigt och få komma från hoting
och snacka om någe kul! :) Det verkar bara vara problem här :S
Och sånt vill man inte gräva ner sig i :P
Men innan måste jag ju förståss väcka Theo, packa, fixa mig och övriga saker.

Sen hoppas vi att vi får råd att fara till Brumpan och träffa alla oxå.
Det var ju inte igår precis :(

Nu ska jag gitta arslet från soffan och sätta igång:)
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: natalie

Heej:D

skit fin header! :O hur mår du? :)

2010-05-03 @ 15:43:08
URL: http://natallie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback