...h

..ej :)

Tänkte bara skriva fram och tillbaka så ni vet att jag inte trillat av pinnen.
-Nä tyvärr har du ju inte det, tänker nog nån av er nu. HAHA! det är såna jag älskar att reta gallfeber på ;) Ska jag vara ärlig mår jag bättre än vad jag någonsin gjort just nu, jag är gladare än jag varit på läääänge, jag älskar min pojkvän mer och mer för varje dag som går, min son utvecklas så fort åt rätt håll. 
Sommaren är snart här då solen ska smeka oss med sina varma strålar.
Vi får åka till pappas och carinas stuga och theo får åka ut och fiska med sin morfar i fiskebåten. Och tänk vad han ska springa runt och känna sig fri på sina egna fötter :)
LÄNGTAR till sommaren nu. Måste se till att hitta ett par riktigt snygga skor till theo oxå, har kollat på ett par Converse. Och nu ska ingen komma här och påstå att det inte spelar nån roll för att han knappt kommer hinna använda dom. För det skiter jag i, Det är hans första riktiga skor, och det är något speciellt. Tycker jag iaf.


Hittade detta inlägg i utkast, som jag skulle ha publicerat imorse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback