Vilken dag! :)

Hej! :) Har ju inte skrivit nu på ett par dagar, för jag Tyckte att jag hade annat kul att hitta på när syster var här ist fär att kasta bort all tid på att sitta vid datorn :P

Imorse vaknade jag iaf av Theo, och insåg att det var nog bäst att kliva upp på en gång.
så jag satte på musik och larvade mig med Syster Jessica och älskling för att dom skulle vakna, liiite sura dom var på mig :P
Men sen fick dom sina tummar ur arslena och klev upp, så då gick jag och Jessica på affärn, för vi hade ju glömt att köpa efterrätt igår :P
Sen började vi fixa allt vad gäller kalas.
För dom som missat, så hade jag och älskling bjudid hit Mina syskon och deras pappa lasse, som fyller år idag på lite födelsedagskalas:) Så dom åkte 16 mil för att käka :P

när dom kom fick dom lite bål som fördrink
Som innegöll, Sprite, Tranbär- och hallonsaft, björnbär och kiwi.
superduper gott! :)
Själva maten tog jag inga bilder på tyvärr, men vi åt Älgkött, som jag marinerade med smaker som vitlök och honung. Pommes frites, bea-sås och sallad :)



Själva maten tog jag inga bilder på tyvärr, men vi åt Älgkött,
som jag marinerade med smaker som vitlök och honung.
Pommes frites, bea-sås och sallad :)

Ballonger





Serpentiner




Massa tända ljus, men palla inte fota mer




Grattishälsning på dörren







Och efterrätten Var glass, maränger och chockladsås.
Men födelsedagsbarnet Lasse Målare, är alergisk mot laktos, så han fick
laktosfri glass, och jag passade på att göra en speciell portion till han.
Glass Banan Chockladsås och Ljus :) Var det inte lite gulligt? :P



Dom har farit hem nu alla, saknar dom, men vi ses snart igen :)
TACK ska ni ha för en supertrevlig dag! Och hoppas din födelsedag blev värd att minnas Lasse.

Igår hade jag lite och göra, så jag sprang runt i lägenheten och flanta på med kameran :P
Här kommer mina tidsfördriv:

Tavla i köket


Tavla i köket


Jag ÄLSKAR Denna snygga gubbe! Fått av pappa:)


Theos egna vägg bredvid hans säng :)



Väggen ovanför Theos huvud:)


Min ficus




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback