Tvätt, Tvätt och åter Tvätt...

Att det aldrig tar slut! Jag fattar inte. Att man kan smutsa ner så fruktansvärt mycket kläder på så kort tid det tar mellan tvättarna. Men jag kom på en sak, det kanske är därför jag aldrig har några kläder, det är smutskorgen som stjäl allting ifrån mig. Men men, den sköter bara sitt jobb antar jag.
Sen en annan sak... Varför i hela h*lvete försvinner det alltid EN strumpa?! En endaste, vad ska jag med den andra ensamma till då? Ska det försvinna kan väl tvättstuge-lodisen ta båda då? Samma sak gäller när det går hål, ALLTID i bara ena strumpen. Jag sätter mig ju knappast och lagar den, utan då ryker ju båda..
Aja, nog om strump-prat nu.

Jag funderar på att kanske börja samla på nåt.. men vet inte vad, det är förmodligen nåt jag bara kommer bli less på och det kommer att skuta med att jag slänger skiten, så är jag när det gäller allt. Jag tål inte att ha för mycket av nåt, speciellt inte små porslins saker som bara står och samlar damm. ALLERGISK!
Nä, här har jag inte tid att sitta mer, har tvättfan som ligger och väntar, vill absolut inte vakna imorgon och veta att det är ogjort, då kliver jag aldrig upp :P
Vill ha allt klart på kvällen innan jag går och lägger mig, har jag tur nu får jag ev. lite hjälp av älskling. (Om han nu kan slita sig från sin brodering;)
By bitches! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback