Tillbaka till lilla hoting

Då var man tillbaka till lägenheten och har vattnat blommorna som jag glömde innan vi for.
Har ju inte skrivit på ett par dagar för jag har inte haft tid att sitta vid ngn dator.
Men i Tisdags var jag ju hos tandläkarn. INTE kul kan jag lova. Jag hatar tandläkare! Men sen for jag, älskling och Theo till stan och fikade på te-tuset med en kompis till mig, med bedövning och allt. Sen gjorde vi väl inget speciellt den dagen förutom att Jag och älskling hade må-bra-kväll och bastade hemma hos farmor medan hon var barnvakt åt Theo. Och igår var vi till min morfar som bor en bit ifrån alla. Han hade inte träffat Theo än, så det tyckte han var jättekul :)
Glömde kameran hemma oxå så det blir inga bilder :P
Appropå glömde, Jag glömde min dator i brunflo oxå, så vi får se om min syster får tag på den och kan ta med när hon kommer upp på torsdag:) Och om ngn undrar vad det där i sista inlägget var: Datorn fuckade sig och jag fick utbrott! Ahahh ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback