Swich..

Har nyss ätit, men ooorkar inte diska än, det får vänta ett tag.
Har varit ute hela dagen typ, och det är såå skönt.
Men imorse var det däremot inte skönt. FY vad kallt det var. 12 grader tror jag att jag hörde nån sa när jag var på affärn, klockan var då strax efter 9.
Men men, Det ska ju bli vinter så småning om, så man kan sticka på skidsemester. Men det vägrar ju älskling, hann tycker att jag kan åka i backarna HÄR uppe! Är han helt från vettet, det gör jag bara inte, för hur många finns det? 2-3 stycken? Nä ska jag betala för att åka vill jag till häääärliga härjedalen, för jag saknar det lite faktiskt. Bodde i hede under tiden jag gick gymnasium, och ångrar lite ibland att jag flyttade därifrån.
Så jag vill och ska till RIKTIGA backar i vinter! *längtar*

Mysigt


Kommentarer
Postat av: lasse

e han alldeles galn karln, du jett ju åk te en rektu baack.

2009-10-15 @ 11:28:07
Postat av: Natasja

Tvinga med honom och så åker ni hit*:D perffa;)

2009-10-16 @ 14:37:42
URL: http://natasjay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback