Sovmorgon..

Eller ja, jag låg länge iaf och lekte med theo i sängen innan jag klev upp. Vilket jag gjorde halv 9.
Det var ganska segt eftersom att jag hade svårt att sova igår, typ 4 timmar har jag väl sovit inatt.

Nu längtar jag bara till vecka 44 när min lillasyster Jessica kommer och hälsar på från sundsvall :)
Henne träffar man inte mycket efter att mamma dog, eftersom att hon bor hos fosterföräldrar nu.
Men det ska bli så skönt att äntligen få upp henne och kraamas! Hennes blogg: Jessengstrum.blogg.se

Min älskade syster ♥ (Den äldsta)



Och min älskade son ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica Engström

Sötnos :)

Det ska verkligen bli kul att få träffa er igen :)<3

2009-10-09 @ 18:32:52
URL: http://jessengstrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback