Slappna av Helena, slappna av!

Guuud! Har ju inte skrivit på hela dagen. Kan ju kanske iof bero på att det har varit fullt upp sen jag vaknade.

*Vaknade och tog den viktigaste ciggen på hela dagen.
*Mata theo.
*Hela familjen duschade, Älskling först, följt av Theo, sist jag.
*Älskling stack till far sin och hämtade skräp på släpvagn.
*Samtidigt kom älsklings farmor och farfar och hämtade Theo som skulle vara hos dom medan jag och älskling för på tippen.
*Älskling kom hem och vi lasta på skräp och stack på tippen.
*När vi kom hem hjälpte älskling sin pappa med att byta till vinterdäck, (jag frös typ ihjäl)
*Stack åch hämtade Theo som sov, så vi fick en kopp kaffe oxå.
*Gick och skulle handla grönsaker, och just som jag hade plockat på mig allt jag skulle ha, kommer jag på att plånboken är hemma! Så älskling fick springa hem efter den, ringer och påstår att han inte hittar den. 
Leta med ögonen då ist för arslet, tänkte jag, men det är ju inte värt att säga :P
till slut säger han: kolla i insatsen i barnvagnen då, den finns inte sär hemma. Vad tror ni jag hittade? PLÅNBOKEN! Kunde inte M.r Smart ha kläckt ur sig det liite tidigare då?
Aja det var ju bara att betala då. sen han vi knappt hem innan gästerna började komma. 
Men dom gillade ju maten iaf :) Alltid lika possitivt.
nä, nu ska jag springa ner i tvättstugan! haet bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback