Rubrik?

Haha va slö jag har blivit med skrivandet :P
Ska bättra mig, jag lovar. Iallafall då.. vi har varit på vårdcentralen idag och mätt och vägt Theo:)
64 lång och vägde 6360:) Och nog märks det på honom alltid. Det går ju snart inte att bära pojken.
Men men, imorgon ska vi bort på middag iaf, så då kanske jag inte heller kommer att kunna skriva så mkt.
Men det tar vi då ;)
Sitter och längtar efter ett varm solarium, guuud vad skönt det hade varit.
Men samma sak där! man har ju tamefan flyttat ifrån allt!
Får passa på när man är hem till stan då, vilket vi ska på söndag typ, sen åker vi hem igen till hoting på torsdag och tar med oss min lillasyster jessica som gjort min otroligt fina Heater:)
Nu ska jag ta en nattcigg och sen tänker jag SOVA!

Gnatt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback