lärorika drömmar?

Kom förresten på att jag drönde i natt att jag var med på nån larvig intervju, och jag fick frågan;
När skulle du känna att du riktigt gjort bort dig?

Svaret kommer jag inte ihåg, men det var väl nå fjolligt förståss.
Sen har jag suttit och tänkt på den frågan typ hela dagen, och kommit fram till att det skulle nog vara om mina småsyskon skulle komma fram till mig och säga att jag är barnslig. Då skulle jag känna mig ganska misslyckad, Eftersom att dom är yngre och jag vill ju vara en förebild för dom, åtminstone komma med råd på deras frågor för att jag inte vill att dom ska göra de snesteg jag gjort i livet. Men egentligen tycker jag bara att mina tabbar varit lärorika, för man kan inte försöka hindra någon från att hamna där om man inte själv har varit där och hämtat erfarenhet.
Och erfarenhet är det man ska leva och bygga upp hela livet på.
Men som sagt, det dagen jag skulle få höra att mina syskon tycker det om mig lägger jag nog ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback