Länge sen..

nu har jag ju inte skrivit på ett par dar.. fast dert har ju varit ganska skönt att bara haft annt i tankarna med.
och idag har jag inte hunnit med det jag hade på listan heller,
allt startade med att jag vaknade, matade Theo, städade och dammsög, vattnade blommorna och sprayade dom med vattenflaskan för att vi har så torr luft :(
Mitt i allt ringde iallafall älsklings farmor och hade problem med att byta däck på bilen, så hon undrade om han var vaken. Det var han ju inte, men jag blev bara glad eftersom att han hade försökt få upp honom i 2 timmar! (Som vanligt)
Han gick dit för jag väckte honom och sa att det var bråttom. Sen när jag var klar hemma tog jag Theo i vagnen och traskade dit jag med:) Sen åkte vi med dom till dorotea för att vi skulle på banken, och när ni kom hem tog vi det lugnt innan det var dags för mat. så nu ssitter jag här, mätt och har diskat färdigt så nu ska jag väl bara bädda rent i sängarna :) ska lägga in lite bilder sedan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback